Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Тош

Страници: [1]
1
Цитат на: "Alternative"
Много добре изглежда вече подкаран :) Макар да се замисля малко при по-бързи движения.
*Каква резолюция използвате? Какво би било увеличението на грешката в позицията на топката, ако се намали? Фрейм рейта би трябвало да се увеличи и да подобри следенето при по-бързо движение.


И аз мисля, че такава точност може да е излишна и по-бързо опресняване би донесло повече предимства, защото траекторията на топчето е приблизително предвидима за много време след удар (до удар, дори и ако има някакъв фалц, но да, фалцът по-трудно ще го измерите визуално докато не се топне). Освен това топчето се удря с палка, там е допустима известна грешка в уцелването.

Между другото, мислил ли си за това: траекторията и скоростта могат да се мерят по размазването на образа на топчето при по-дълга експонация. Едновременно да се снима с високоскоростна камера с голяма точност и с ниска скорост с голяма експонация и да се обучи системата да намери корелацията между двете.

Тенисистите и бейзболистите, които посрещат зверски силен начален удар предвиждат траекторията общо взето по тоя начин, защото нито окото има висок фреймрейт, нито пък мозъкът може да реагира толкова бързо съзнателно.

2
Готино звучи. :)

//Забавно е, че за такъв тип глава си мислех преди няколко дни за едни мои експерименти, даже си я "нарисувах". Само дето е добре да е мобилна (с кабел към компютър), и ми  трябват и два микрофона, но няма изисквания за такава висока точност на триангулация и реално време, то даже не би правила триангулация с готови алгоритми и директни изчисления.

USB уебкамери на мен биха ми свършили работа.

Иначе видеото ти ми напомня за едно, което бях видял преди доста години от някаква изследователска група, с подобна "глава" с камери, но онази беше адски бърза - следеше произволни движещи се предмети с всякаква текстура със скоростта на котка. :)

Страници: [1]