3.-на това краче трябва да е единият край на двигателя ни.
4и5-На тези крачета,трябва да подадем(свържем) минуса на нашето захранване.
6.-На това краче е вторичт край на двигателят ни.
7.-На това краче трябва да подадем задължително сигнал 5 волта или 0 волта.Освен това сигнала ни трябва да е точно обратния на краче 2.Ако на краче 2 имаме 5 волта,то тогава на краче 7 трябва да имаме 0 волта.В зависимост от това какъв е сигнала на тези две крачета двигателя ни ще се върти или от ляво на дясно,или обратно от дясно на ляво.
8.-Тук подаваме напрежението на двигателя.То може да ве различно от 5 волта на схемата.
Срещу краче 8 е краче 9.То е същото,като краче 1.Управлява обаче втория канал на схемата.
10.-също като 7.
11.-също като 6,но за втория канал.
12-13.-маса.Също ,като 4и5.
14. изход за втория канал.Същото,като 3
15.Същото,като 2.Но за втория канал.Важат същите правила.
16.Тук трябва да подадете захранване на схемата.То трябва да е 5 волта!
Забележка.Когато имаме един и същи сигнал на крачета 2,7 или 10,15.Схемата спира двигателя.
Пр. ако и на двете крачета има + 5 волта. Или 0 волта.
ВНИМАНИЕ!!!!
Когато крачетата не са свързани никъде(специално за крачета 2,7 или 10,15) схемата ги възприема,като крачета с високо ниво(+5 волта)
Това означава,че винаги трябва да имате в предвид и да не ги оставяте свободни.